سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر مهرنوش حاجی عبدالرحیم
آخرین اشعار ناب مهرنوش حاجی عبدالرحیم
|
نه خبر از تو می آید
نه گذر میکنی اینجا
نه صدایی ز تو آید
چه جفا میکنی با ما
نه دگر راز بگویی
نه دگر شعر سرایی
نه خبر از تو و دریا
نه شب و گریه و فردا
خبری نیست ز چشمت
ز نگاه و ز نیازم
از همه آن واژه ها که
میزند شعله به سازم
خبری از تو دگر نیست
نمیخواهی که بدانم
نمیخواهی که ز چشمت
دوباره راز خوانم
نمیخواهی که ز لبها
سرود عشق گویم
در آن فکر پریشان
بهشتی را بجویم
دگر از تو خبر نیست
نمیدانی تو حالم
نمیدانی چه کرده
خیالت با خیالم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما.سپاسگزارم.
| |
|
متشکرم.امیدوارم مورد قبول شما عزیزان واقع شده باشه | |
|
درود بر شما سپاس | |
|
لطف دارید جناب مهرتان پایدار | |
|
درود و سلام بر شما بسیار متشکرم از مرحمت جنابعالی مهرتان پایدار | |
|
سلام به شما مهربانو لطف دارید بزرگوار | |
|
سپاس از شما مهرتان پایدار قلمتان جاوید | |
|
سلام و عرض ادب به شما بانوی گرانقدر سپاسگزارم از لطف شما. مهرتان پایدار.قلمتان جاوید | |
|
درود بر شما استاد عزیز. بی نهایت از مرحمت جنابعالی متشکرم | |
|
درود بر شما جناب خادمیان. قلمتان جاوید. سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیر مقدم