سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر مهرنوش حاجی عبدالرحیم
آخرین اشعار ناب مهرنوش حاجی عبدالرحیم
|
دل از عشق تو مجنون شد
شب از بوی تو حیران شد
من دیوانه ی سرکش
به عشقت چون دلم خون شد
گر از حالم خبر داری
دوای غصه هایم شو
سکوتت هم دل انگیز است
بیا و نغمه هایم شو
من سرگشته ی مجنون
به یاد تو میخوانم
اگر حال مرا داری
بیا و یار یارم شو
دلم چون غنچه پر خون شد
از این درد جدایی ها
کز آن دم هم تو را خواهم
از این وصل و بی وفایی ها
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیز.سپاسگزارم | |
|
عرض ادب و احترام به شما استاد. سپاسگزارم از لطفتون. قلمتان جاوید | |
|
درود بر شما بانوی خزان. نگرش شماست که زیباست. سپاسگزارم. قلمتان جاوید | |
|
درود بر شما جناب. سپاسگزارم بزرگوار | |
|
درود بر شما مهربانو. سپاس از شما استاد عزیز | |
|
هزاران درود بر شما. سپاسگزارم بانو. عیدتان مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.