شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر امید کیانی (امید)
آخرین اشعار ناب امید کیانی (امید)
|
جانا...
زمانی که اون جون دلم گفتنات،
قربون صدقه هات،
حتی به ظاهر،
واسه کسی خرج کردی،
بدون وابسته میشه ها...!
وابسته نه، دلبسته...!
کسی که دلبسته شد،
ازت انتظار داره ها...
انتظار...
جانا...
چرا واسه اینکه در برهه ای از زمان تنها شدی
میری عاشقانه با هر کی درد و دل میکنی؟!
چرا بازی میدی اونایی ک دوستت داشتند، نه مانند دوست داشتن های پوچ و فریبانه تو...!
این حجم از بازیگری، آدمو به تعجب وا می داره!
مگه میشه!،
اون گریه هات، اون دلتنگی هات، همش بازی بود؟!
اون جونم فداهات، اون قربونت برم ها، چی ؟! اون هم بازی بود؟!
جانا...
میدونی چیه!
صدای گریه هات هنوزم تو گوشمه،
صدای خنده هام چی؟!
همون صدایی ک آرومت میکرد،
همون صدایی ک واست لالایی بود
خوابت میکرد...
هنوزم دلم میخواد
بگم فداتم
تو هم بگی خدانکنه...
بگم جون خودمه، بِ تُ چِ اصلا...!
بخندی و بگی دیوونه...!
جانا...
هنوزم دلم باهاته ها،
فقط و فقط واسه تو میتپه ها...
میشه بیای بزنی تو گوشم و بگی گذاشتن و رفتن هات همش خواب بوده...! خواب...!
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب ممنونم مفتخرم در چنین جمعی حضور دارم سلامت باشید🌹🌹 | |
|
درودهاا بر جنابعالی بسیار متشکرم
*آنچه را از دل تراود بر دل نشیند* ظرف و مظروف را کی توان بر هم زدن بداهه تقدیم تان 🌹🌹 | |
|
با سلام و عرض ادب و احترام ممنونم از خوش آمد گویی تان باعث مسرت بنده شد که مورد پسند تان قرار گرفت 🌹🌹🌹🌹 | |
|
سلامی مجدد و سپاسی دگر بار بر شما دوست عزیز متشکرم از لایک و محبت تان 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید