شنبه ۳ آذر
دلی که حاجی شد شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۸۸۳۸۸
بازدید : ۳۶۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
"دلی که حاجی شد"....
امروز من بودم و پاهایی برهنه...
تاول هایی دردناک...
یک صحرا و یک خیمه...
آنطرف تر یک کوه...
امروز مجنون بودم...
مجنونی خیمه نشین...
و آدمهایی که می گفتند این دیوانه ی بیچاره را ببین....
خیمه نشین همان صحرا که اربابم حسین گمشده اش را یافت...
امروز روی گونه های مناجاتم اشکهای حسین جاری بود....
آنطرف تر یک خانه...
توویِ آن خانه یک نور...
و دلی که طواف می کرد و حالش بس خراب و ویران بود....
من دل را در لباس احرام دیدم...
آن هنگام که شکست ناگاه حاجی شد...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روز عرفه است
هنگام خوانش دعا
التماس دعای فراوان دارم