جمعه ۲ آذر
ویرانه دل شعری از محمدرضا نیک نام
از دفتر دیوان دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۲ شماره ثبت ۸۸۳۲۲
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمدرضا نیک نام
آخرین اشعار ناب محمدرضا نیک نام
|
این دل نه شهر عشق ، که جز یک خرابه نیست
قاضی فراق و محتسبش ، جز بهانه نیست
داروغه اش رقیب و حکیمش ، غم است و درد
در این خراب گشته ، ز پیمان نشانه نیست
|