سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        محفل عشق

        شعری از

        مهدی ملکی الف

        از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۳۲ شماره ثبت ۸۸۲۲۸
          بازدید : ۳۳۴   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        امشب لب تو بوسه ی جانانه می خواهد
        حس می کنم دیگر مرا دیوانه می خواهد
        انگار شمع پر فروغ چشم تو امشب
        در محفل عشقت مرا پروانه می خواهد
        جامی پر از باده برای حال من بس نیست
        قلب خرابم پیش تو میخانه می خواهد
        دیشب که گیسوی تو می لرزاند قلبم را
        احساس می کردم مرا ویرانه می خواهد
        مردی که با آوارگی سر کرد عمرش را
        این روز ها در قلب تو کاشانه می خواهد
         
        شاعر: مهدی ملکی الف
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۲۸
        درود خندانک

        زیبا سرودید خندانک


        آوای دلتان شاد خندانک
        فریبا غضنفری  (آرام)
        يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵
        زیباست
        درودتان 🌹🌹🌹
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۱
        درود جناب ملکی
        زیبا سرودید
        محمدرضا نیک نام
        يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۴۸
        درود جناب ملکی . شعرتان زیباست 🌷
        زینب بویری (خزان)
        دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۳۸
        سلام جناب ملکی گرامی
        بسیار زیبا ودلچسب سرودید خندانک خندانک
        ایرج محرم پور(صوفی خموش )
        دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۲۸
        درودتان ...قلمتان مانا خندانک خندانک خندانک
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۱۸
        سلام و درود جناب ملکی الف
        بسیار زیبا وشاعرانه
        وعالی خندانک خندانک خندانک خندانک
        فاطمه کیانی(میترا)
        پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳
        درود بر شما شاعر گرانقدر خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        معصومه خدابنده
        يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۵۱
        سلام و ارادت
        عالی و زیبا
        🌹🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0