جمعه ۲ آذر
زندگی در مرگ شعری از علی رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۳۲ شماره ثبت ۸۸۱۸۱
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
در شب سرد زمستان گونه ای خشکیده ام
ساقه ی زردم کمان داس را بوسیده ام
پیکرم از پای غفلتها لگدها خورده بود
بید بی برگم که گویی سالها پوسیده ام
رقص برگ مرده را در دست طوفان دیده ای
خانه ی بی صاحب و متروک و ویران دیده ای
شعله ی خاموش را، دود به جا مانده منم
آتش افتاده در غوغای باران دیده ای
مثل نوزادی که قبل از یک تولد مرده بود
غنچه ی نشکفته ام چوب خزان را خورده بود
مرگ را قبل از رسیدن زندگانی کردم و
زندگی در مرگ روحم را به یغما برده بود
زندگی چیزی بجز مردن ندارد دوستان
راه، بر پردازشِ درس حقیقت بسته ایم
هیچ میماند بجا در انتهای زندگی
دل به تصویر سرابی در حماقت بسته ایم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.