تورا دیدمت در آن شب تیره ی طولانی
تورا دیدمت رنگ هرآنچه که دوست میداری
تورا دیدمت چون خزانی که تشنه ی درد است
تورا دیدمت در بهاری که بی تو بی رنگ است
تورا دیدمت اگر هنوز دلگیری
تورا دیدمت اگر مرا نمیبینی
تورا دیدمت بخواب های نامعلوم
تورا دیدمت بترس های نامفهوم
تورا دیدمت در میان خوشبختی
تورا دیدمت، مرد قدیم سرسختی
مرد جنگجوی تمام دوران ها
مرد تیرماهیِ سوار بحران ها
مرد روز هایی که تکیه گاه میخواهی
مرد روز هایی که دچاری به تنهایی
مردی که کوه است اگر نشانه ای باشد
مردی که جان است اگر یگانه ای باشد
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.