جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فاطمه عطارزاده
|
لاشه های احساسم را جمع کرده ام
غم،عشق،دوستی،اعتماد،تردید،ترس
ترس!!!
کاش همان یکی را نجات میدادم
نباید او را در آینه نگاه میکردم..
ترس باید مانع میشد
_چشم هایش..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.