يکشنبه ۴ آذر
خواب شیرین شعری از روح الله اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ شماره ثبت ۸۷۶۴۷
بازدید : ۲۹۰ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب روح الله اسدی
|
شبی شهدِ لب هایِ سرخت چشیدم
وَ آخر به. مقصود ِ قلبم رسیدم
رسیدم به صحرایِ آغوشِ گرمت
نگارم نگاهت چو دیدم رَمیدم
چه گویم زگیسویِ مشکینْ کمندت
نسیمی شدم سمتِ زُلفت وزیدم
شنیدم شبی ماهِ شبهایِمان گفت
که زیباتراز قرصِ ماهت ندیدم
بهارم تو گشتی زمستانْ دِگر رفت
گلی از گلستانِ قلبت که چیدم
به شادی رسیدم ز دنیا بریدم
همان لحظه از خوابِ شیرین پریدم
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگمهر،زیبا نگاه پرمهرشماست | |
|
سلام ودرود عزیزجان زیبانگرهستید | |
|
درود برشما،قدردان مهرتان هستم | |
|
درود برشما،مهرتان را سپاس | |
|
درود مهربانو، نگاه پرمهرشماست زیباست | |
|
درود ماه بانو زیبا نگاه هستید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.