سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      احساس

      شعری از

      روح الله اسدی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ۱۳:۲۹ شماره ثبت ۱۱۸۹۲۱
        بازدید : ۱۹۹   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر روح الله اسدی

      نفرین به زمانِ آشِنایی ها
      لعنت به فراق و این جدایی ها

      دارم گِله ها ز یارِ نادانم
      از دستِ غمش چو ابر بارانم

      من عشق و محبتم مداوم بود
      افسوس!!که قلبِ او مقاوم بود

      سردی و عجب لجاجتی داری
      بر رایِ غلط سماجتی داری!!

      بیچاره دلم که غرقِ خون کردی
      با هر سُخنت مرا زبون کردی

      احساس مرا ندید می گیری
      از عاشقِ خود نوید  می گیری؟؟

      از گردش روزگار سیرم من
      بی عشقِ تو پیرِ پیرِ پیرم من

      ای کاش رفیقِ هم زبان بودی
      با عاشق خسته مهربان بودی

      قلبم که دگر ز غصه مجنون شد
      چشمانِ منم چو کاسه ی خون شد

      این ظلم و ستم چرا روا داری؟؟
      محبوب ، بگو به من خدا داری؟؟

       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ۲۲:۴۶
      درود بزرگوار
      عاشقانه ای زیبا بود خندانک
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ۰۷:۱۰
      درود بر شما جناب اسدی خندانک
      مثنوی زیبایی سرودید خندانک
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۰۹
      همیشه
      طبعتان جوشا
      هزاران درودتان باد
      خندانک خندانک خندانک
      جواد کاظمی نیک
      دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۴۷
      درودبرشما زیبابود 🪻🪻🪻🪷🪻
      🌼🌼🌸🌷
      🌺💐🌻
      🌹🌹
      ❤️
      نرگس زند (آرامش)
      سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ۱۹:۱۴
      درود بر شما خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0