جمعه ۲ آذر
شکسته شعری از سوری جابر
از دفتر خیال های شیرین نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ شماره ثبت ۸۷۳۹۸
بازدید : ۴۷۶ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب سوری جابر
|
سوز،درد و سکوتی مرگبار
قاتل یک رویای بیمار
نشسته در کنج دنیای آهنی
بی احساس در پس اتاق های پوشالی
کوه استواری که کمرش را خم کردند
کشتند امید و بال یک پرنده روشندل
تصور خوشبختی به دور از افکار عقب مانده
به سیاهی کشیدند وجود یک لبخند فریبنده
اسیر کردند مرا با در و دیوارهای افسرده
خمار از مشتی قرص های بی حال کننده
هراس از فساد دنیای بیرون
زخم زدند بر صورت زیبای درون
غم و غصه،حرص و تلخی
به فنا داد خبرهای خوش نیامدنی
فقط مانده نوشتن اشک های شکسته
پنهانی به دور از چشمان عصبی و دیوانه
حیاتی نیست در این فاصله و جدایی
باطل شد نگاهم به رحمت خدایی
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطفتون
پایدار باشید.... | |
|
ممنون از حضور و لطفتون
پایدار باشید... | |
|
ممنون از حضور و لطفتون
پایدار باشید... | |
|
ممنون از کلمات زیباتون
پایدار باشید.... | |
|
ممنون از حضور و وجودتون..
پایدار باشید | |
|
ممنون از وجودتون عزیز دلم
پایدار و موفق باشید... | |
|
ممنون از حضور و لطفتون
پایدار و شاداب باشید.... | |
|
ممنون از لطفتون
فدای شما عزیز دل
پایدار و شاداب باشید... | |
|
با سلام برادر عزیز
ممنون از حضور والاتون...
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید