جمعه ۲ آذر
کاش... . شعری از الیاس پارسا (چَغوک)
از دفتر هرزنامه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۵:۵۸ شماره ثبت ۸۶۶۰
بازدید : ۱۰۸۲ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر الیاس پارسا (چَغوک)
آخرین اشعار ناب الیاس پارسا (چَغوک)
|
کاش می شد رفت، در این خستگی ها دیگر نماند
میان این تقدیر بی ارزش دل بستگی ها دیگر نماند
...............................
کاش می شد برای لحظه ای هم که شدست فقط
یک تنه بود و میان فتوای دودستگی ها دیگر نماند
...............................
کاش می شد که فردا را فروخت، امروز را خرید
در افسوس دردآور این دل شکستگی ها دیگر نماند
...............................
کاش می شد اعتیاد دل را دو روزه ترک گفت
کاش می شد در تور این وابستگی ها دیگر نماند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.