چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
«ریرا» نگاه مست تو را چون حریر ماه
بر کوچههای شبزده تن پوش میکنم
.
آتش بر این سراچهی ویرانه میزنم
وقتی شراب چشم تو را نوش میکنم
.
رگبارِ نوبهاری من ، خواب خویش را
با یاد اشکهای تو مغشوش میکنم
.
با من سخن بگو که نمیرم در این سکوت
خورشید را برای تو خاموش میکنم
.
من آرزوی ماندن تو در کنار خویش
حتی بدون بوسه و آغوش میکنم
.
من را چه بیگناه به آتش سپردهای
تشبیه حال خود به سیاووش میکنم
.
یک روز عاقبت غم تو میکشد مرا
آخر تو را ز غصه سیهپوش میکنم
.
گفتم بگو ، سکوت کردی و رفتی و من
آنجا هنوز هم سکوت تو را گوش میکنم
.
کوردهوان فرجی. ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
.
پ.ن :
گفتم بگو
سکوت کرد و رفت
و من
هنوز گوش میکنم ..
#قیصر_امین_پور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد