جمعه ۹ آذر
بلور اشک شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۶ شماره ثبت ۸۶۴۲۷
بازدید : ۳۳۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
بلور اشک مرا خنده،گاه می شکند
غرور شبنم شب را پگاه می شکند
هزار کار براید زدل مشو نومید
اگرچه شیشه صفت گاه گاه می شکند
نه من زگردش گردون شکسته حالم و بس
گهی زچرخ فلک پشت ماه می شکند
نگار نغمه سرایم کسی بود یاران
که شور ساز دلم را سه گاه می شکند
دوچشم مست تو مارا نموده نغمه سرا
سکوت آینه را یک نگاه می شکند
بدون عشق تو ما را نماز رهبر نیست
چو این عصای ریا بین راه می شکند
سید علی کهنگی (واسع)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد انصاری،شما بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد