يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
سر بر داشتم از خواب
دردی از بی خبری
نیست ترا ،
چون تنها شدم ،
با شعر وسرودم
باید باز گردم ،
در تصویری ،
ان سوی هستی وروح در نوسانم ،
ودر آغاز رویایی ناپیدا و در غفلت ،
باشمع وجودم
بر دیوار اتاقم نقشی
جاودانه می زنم ،
ودر لحظه رها سازم ،
می گذری ومرا صدا خواهی کرد ،
دستم را خواهی گرفت به مهر !
کمکم خواهی کرد که پر از نور شوم در پرواز
من به خاک سجده می کنم به بنده گی ،
وتو پروردگاری خالق ،
تا بخشکانی هوس را
در جسم و تنم ،
ما جدا افتادیم !
تا خرد بارور شود ،
وبر گردیم که میان ،
ما باران فریب نفوذ نکند ،
وببخشی !
همراه باهمدردی ستاره ها
راز های تلمبار شده در روی دلمان !
ما میرویم آیا در پی ما
نقش ها باقی خواهد ماند
در ایینه زمان !
وشعر ها شوری خواهند،
داشت در نبودنم!
بهرام معینی (داریان)
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد استکی ادیب اندیشمند وبزر گوار🌷 ممنون از محبت همیشگی ولطف روز افزون به شاگرد کوچک تان 🌷 محتاج دعا ی ادبا وبزرگانی چون شما هستیم 🌷 سلامت وپایدار در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان استاد مهر واندیشه جناب دز فولی ادیب وارسته 🌷 ممنون از لطف ومحبت شما 🌷 به مهر می خوانید دوست فرهیخته 🌷 مستدام وشاد در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان سر کار خانم غضنفری ادیب وارسته 🌷 ممنون از حضور ولطف شما 🌷 در پناه حق 🌷
| |
|
سپاس فراوان استاد انصاری ادیب فرزانه وارجمند 🌷 ممنون از لطف وحضور پر از مهرتان 🌷 در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس فراوان ادیب بزرگوار جناب فروزنده 🌷 ممنون از لطف شما 🌷 در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان سر کار خانم بویری ادیب فاضل 🌷 ممنون از لطف ومحبت شما 🌷 در پناه خدا 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
انشالله سروده هایتان ماندگار هستند