جمعه ۲ آذر
اردیبهشت ملاحت شعری از علی ربیعی
از دفتر از کوچه ها تا سفر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۳۲ شماره ثبت ۸۵۶۶۸
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی ربیعی
|
غروب آخر اردیبهشت ماهشهر است
دوست دارم در حال لبخند
برای کولی ها ترانه بخوانم
به اتاقکی پر از عروسک ورود کنم
در ستایش تردید بنویسم
تعصب را به کناری نهم
آبی به صورت سگی ولگرد بزنم
بی جهت به ستاره شمالی بنگرم
همنشین جنوب ملاحت شوم
گنجشک را از آسمان پیاده کنم روی درخت کهنسال خانه پدری
از مادرم بخواهم
باز هم دوبیتی بگوید و من بنویسم
شفق روشن ز عکس رویت ای دوست
شب یلدا اسیر مویت ای دوست
نمی شد یکدمی با ما نشینی
ببوسم روی عنبر بویت ای دوست
ماهشهر اردیبهشت ۹۹ ع-بهار
|
|
نقدها و نظرات
|
ارادت دارم دوست بزرگوار و دیر پای | |
|
ارادت و سپاس مرا پذیرا باش دوست گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
خصوصا دوبیتی مادرانه