شب قدر است
وشور دیگری دارم ،
من اینجا در کنار
این همه واله وشیدا ،
حال و احوال دیگری دارم ،
شب قدر است و
ملایک همه در راه زمین
چونکه :
امشب شب کرامت ونور
و نزول قرآن
به خاتم انبیا محمدع است ،
درون هر کوی وهر برزن
چه غوغایی شده بر پا ،
امشب شب لاله گون شدن
رخسار اطهر است ،
امشب شب شهادت
مولا علی شوی زهرای کوثر است ،
شعله عشقت فزون شده،
در دل هوا داران ،
خون شده از رخت
روان هم چون باران ،
ای فدای سر شکسته تو ،
تن تب دار و رخ
بخون نشسته ات در محراب !
«لعن ونفرین بر این ابن ملجم باد »
که چنین نور را نشانه گرفت
بر سر سفر های زنان خالی
هم منتظر صدای پای علی !
کس گرسنه نخوابیده تا کنون
در حریم علی ،
بر در خانه ات
چه غوغایی ایست ،
ضجه ها ناله ها
چه بلوایی است ،
این همه کودک وبیوه ومسکین !
همگی نگران حال تو و
چشم براه تواند !
تو مرو شیر خدا ،
بر کننده در خیبر ،
صاحب ذولفقار نام اور
ناامیدم مکن در این شب قدر
من گدای گدای کوی توام !
«لعن ونفرین بر این ابن ملجم باد »
که چنین نور را نشانه گرفت
بهرام معینی (داریان )
بمناسبت ۲۱رمضان وشهادت مولا علی ع یکی از شب های قدر
التماس دعا
شورانگیز و زیبا بود
در ماتم مولا علی (ع)
التماس دعا دارم