يکشنبه ۲۷ آبان
چنگی به نامت می زنم امشب که می بینم تو را شعری از میثم شعبانپور
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۸۴۹۷۸
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب میثم شعبانپور
|
چنگی به نامت میزنم امشب که می بینم تو را
از باغ سبز خاطرت ، ای غنچه می چینم تو را
یادت بود هم ساغرم ، در حجم شب در باورم
آرم به خلوتگاه دل ، آندم که غمگینم، تو را
باشد که نورت آید و در جان من آساید و
گویم ز شوری که زدی بر شوق شیرینم تو را
یاد آورم دشتی که شد شاهد به حال دیگرم
آید به یادت آن زمان آن عهد دیرینم تو را؟
گفتی چو می خواهی مرا ،از خود برون آ یک نفس
گفتم خوشا دامی که زد بر جان مسکینم تو را
گفتم سکوتت خوشتر از صد لشکر خنیاگران
یک آسمان گویم کم است از بغض سنگینم تو را
نورت رسد بر جان من از گوشه ماه تمام
هر شامگه در آسمان ای زهره می بینم تو را
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید