سه شنبه ۱۵ آبان
همنشین عشق شعری از صادقي(آپو)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۵۷ شماره ثبت ۸۴۸۸۹
بازدید : ۵۱۴ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب صادقي(آپو)
|
-
گوشهِ چشمی زتو دل را چراغان می کند
-
بلبلان باغ را مست و غزلـخوان می کند
-
-
عالم خوشبختی از صبح شما سر می زنـد
-
یک نفس با یاد تو دل را گلستان می کند
-
-
هرکه باتـو بـوده هَمرَه، این خبررا داده که
-
غـمـزهِ تـو جـان و تـن را گلعزاران می کند
-
-
بی هوای تو نفس تنگ است و دل بیمارولنگ
-
یک نسیم ازسوی تو صد درد درمـان می کند
-
-
ذکـر و آوازی کـه از شـوق شـقـایق سر رسد
-
نـو گـلان بـاغ را هـم، شــاد و خنـدان می کند
-
-
دوسـتـی بـا عشق مـمـکن نـیـست بـی درد فراق
-
یــوسـف سـر گـشـته را دلـتـنگ زنـدان می کند
-
-
روز اگـر هـمـراه تو آغاز شد از عمر نیست
-
هر غمی جز درد تو جان راپریشان می کند
-
-
در جهنـم یـا بـهشـتم ،گـر تـو همراهم شوی
-
دل سـراسـر خانـه را ملک سلیمان می کند
-
-
کـیمـیای عـشق هـر جا سر زند ، غوغا کند
-
طرفة العیــنی بـیابـان را چـو رضوان می کند
-
-
هـرچـه درد و غـم زیاد ورنج هجران نا تمام
-
عشـق آنـجـا شـعله ی خود را نمایان می کند
-
بـر وصـالت جان سپردن ابتدای بودن است
-
بـا تـو ابـراهـیم(ع) هم دردانه قربان می کند
-
-
تلخ و شیرین جهان روزی به پایان می رسد
-
لـیـک" آپُو" عشق پـایـان را گـلستـان می کـند
-
-
" آپو "
-
عبدالله صادقی 14 اردیبهشت1399
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.