سه شنبه ۱۵ آبان
سرباز شعری از محمد نصرتی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۰:۵۳ شماره ثبت ۸۴۲۹۴
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب محمد نصرتی
|
به لباس جنگی ام نگاه نکن
قلب کوچکی دارم
که با نگاهی
لبریز از عشق می شود
شب که بمب باران فکرت
مجال خواب نداد
آرام به خودم گفتم
مرگ که مرز نمی شناسد !
می آید،
تا ببرد
آخرین پوکه های
دوست داشتن
یک سرباز را
پشت این سنگر ها
به فکر می روم
وتورا هزاران بار می بوسم
نمی دانم ،شاید روزی
کوله ام را بردارم
وبروم
همین بس است
شهیدی باشم، گمنام
میان کسانی که می شناسی...
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود ممنون بابت اظهار لطفتون این فیلم را ندیده ولی حالا کنجکاو شدم ببینم | |
|
درود ممنونم | |
|
درود ممنون | |
|
سلام ،نظرلطفان هست | |
|
درود بر شما | |
|
درود برشما ممنون از نظر لطفتان | |
|
سلام ودرود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چقدر قشنگ نوشتید مرحبا
مرایادآور فیلم سینمایی کم نظیر و مفهوم پردازِ (هیوا) بود و حمیدش با آن نامه های زیبا