سه شنبه ۱۵ آبان
علی اصغر(ع) شعری از محمد نصرتی
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ ۲۱:۱۸ شماره ثبت ۱۳۱۲۲۸
بازدید : ۸۵ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمد نصرتی
|
لالا بخوابد کودکی که جان ندارد
خیره نشو به آسمان باران ندارد
اصغر (ع) تحمل کن عمویت قول داده
عباس (ع) بد قولی کند امکان ندارد
|
نقدها و نظرات
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
|
☀️صَلیاللهعلیاباعبداللهالحسین وَ محبّانه اَجمَعین☀️
| |
|
☀️صَلیاللهعلیاباعبداللهالحسین وَ محبّانه اَجمَعین☀️
| |
|
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تاسوعای حسینی را تسلیت عرض میکنم
روز ام البنین قمر بنی هاشم
روزی که نماد بندگی رب جلیل و ارادت واقعی
به ساحت مقدس ائمه عصمت و طهارت است