جمعه ۲ آذر
بازی با ذهن شعری از محمد سطوت (م سطوت)
از دفتر جنون نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ۰۴:۳۷ شماره ثبت ۸۴۱۷۸
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمد سطوت (م سطوت)
آخرین اشعار ناب محمد سطوت (م سطوت)
|
همه ی طرح های بازی با ذهنم را ریخته ام
کیش و مات شدم و زندگی ام را به هیچ باخته ام
لحظه به لحظه فلسفه ها در ذهنم در جنگند
با نورون های سفسطه زده گویی ذهنم را ساخته ام
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد ممنون از نگاه پر مهرتون | |
|
سلام درود استاد گرانقدر ممنونم از نگاه پرمهرتون | |
|
سلام و درود استاد ممنونم از نگاه پر مهرتون | |
|
سلام و درود استاد ممنونم از نگاه پرمهرتون | |
|
سلام و درود بر جناب راجی عزیز ممنون از نگاه پر مهرتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.