يکشنبه ۲۷ آبان
چشم بی گناهت شعری از علیرضا خوشرو
از دفتر جانان... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۵۰ شماره ثبت ۸۴۱۲۶
بازدید : ۳۵۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب علیرضا خوشرو
|
رسیدم آن طرف پشت نگاهت
خریدم ناز آن چشم سیاهت
اگر چه فاز تخریب است چشمت
فدای دیده ی ویرانه خواهت
تو را من دیدم و از دیدنم بود
نه تقصیر دو چشم بی گناهت
خدا جان و نفس از من بگیرد
اگر باشم رفیق نیمه راهت
شب از نیمه گذشت و رفت ، امّا
تو ماندی و من و صبح پگاهت
نمی دانی چه خوشحالم از اینکه
رسیدم آن طرف ، پشت نگاهت...
.............
Ali...senator
|
نقدها و نظرات
|
سلام.... ممنون از حضورتان بزرگوار زنده باشین.... ......... | |
|
زنده باشید ...بانو شعله گرامی لطف شما به بنده همیشگیست.. دل خوش و لب خندان برایتان آرزو دارم...... | |
|
سلام.... دست بوس شما هستم استاد.... | |
|
سلام....
زنده باشید بزرگوار.... ...........
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود