سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر علی سعیدی بینوا
آخرین اشعار ناب علی سعیدی بینوا
|
عشق دستور میدهد تا بنویسم،،
تمامِ حروفِ الفبای تنت
مرا به چیدنٍ واژهها سوق میدهند،،
بینظیر است_
از تو نوشتن√
و کم نظیر تویی که شعر میشوی،،
حتماً با من√
زاد و ولد خواهی کرد،،
پدرِ دیوانی که بنامت نشر میدهم_
میشوم√
و تو مادر این دیوان_
اشعارم را بارور میکنی،،
تا به رسالت عشق
فرزندانمان تمامِ اذهانِ جهان
را پر تسلل کنند،،
میدانم
یک روزِ واقعهای میآید√
که به احترامِ تنت
تمامیِ تصنیفها
ادارات
شرکتها
مدارس
فرهنگسراها
شعر میشوند√
و مردم به جای مدرک تحصیلی
تو را خواهند خواند....
#علـی_سـعیدی_بینوا
|
نقدها و نظرات
|
درود شاعرجان سپاس از محبتت | |
|
درودتان بانو شعله دقیقا همینطوره ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و بااحساس
دریایی از حرف
و .......
درود شاعر