سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر علی سعیدی بینوا
آخرین اشعار ناب علی سعیدی بینوا
|
خواهشاً ما را بفهمان رهنمای شعر چیست؟
قالب و تفسیر و معنای رَسای شعر چیست؟
انتهای بغض ، بنبست و غروب عاشقی ست
کوچه ی سردرگمی در ابتدای شعر چیست؟
آبرفتی از جنون درد بار آورده ام
جلگه ی دردم نمیدانم وفای شعر چیست!
استخوانی در گلوی مردم دلداده ام
ماهی ِ افتاده در دام بلای شعر چیست؟
عاقل دیوانه را دیوانه میفهمد فقط
راست گو بی شک شفای زخمهای شعر چیست؟
کورچشمی هم به ما اصلا نمی آید مگر؟
این رکود مُشرف ِ در انهنای شعر چیست!
نازبانوی غزل بیراهه را یادم نده
بوسه پردازی لب ِ دریا سرای شعر چیست؟
بینوای قصه گوتان مُدعی ِ عاقلی ست
شاعران دریا دلی با ادعای شعر چیست؟
هی بلا میخیزد اما عشق پای من نوشت
آمدم با بوسه میبینی دوای شعر چیست!
#علی_سعیدی_بینوا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید