بگفتا حسن خانه مانید خوب
کرونا بترسد کُند سنگکوب
بمان خانه در بزم چای و نخود
کرونا رَوَد از وطن خود بخود
بگفتم به جان کلیدت قسم
طرفدارتم زشته دلواپسم
اجارهبها، خرج نان و دوا
ببین کرد سوراخ جیب مرا
(جهت درک عمق فاجعه جای جیب عضوی پرکار را در نظر بگیرید)
بگفتا خجالت بکش از شُتر
بمان خانه و فحش کمتر بخور
(جهت درک بهتر گفتوگو جای فحش عضوی شبیه کمتر را تصور نمایید)
هوا خور برای رفاه شما
کنون رایگان است خوابوهوا
بگفتم گرانی کرد خوارو خسم
کرونا تویی یارو تنها کسم
هزینه ندارد بگیرم تو را
عروسی بگیریم در آن سرا
بگفتا حمایت شوی بستهای
مگر دشمنی اینچنین خستهای
بیادآور آن روضهی جمعهصبح
حمایت شوی از همین شنبهصبح
بگفتم بیا توی الکل نخواب
کرونا بگیرد تو را کن ثواب
تو کز محنت دیگران بیغمی
الهی کرونا بگیری کمی
بگفتا دعایت قبول ای علی
بمان خانه تیوی ببین با ولی
حیاتی خبرها روایت کند
محبّت به دنیا سرایت کند!
بگفتم ولش کن که تیوی خر است
فضای مجازی به حق برتر است
مگر اینکه بهر حقوق بشر
طلاقش بده کنترل را پدر
بگفتا به یاد جوانی بزن
بگفتم خطرناکه جانِ حسن
بگفتا نگفتم که الکل بنوش
بشورو به صابونزدن هی بکوش
بگفتم خدایا اینو از ما نگیر
بدون غذایی مرا کرده سیر
کثیفی غذای کرونا بُوَد
تمیزی عزای کرونا بُود
و بالله توفیق
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک