چهارشنبه ۲۳ آبان
صد دانهی خونریز ۱ شعری از علی اکبر مجدراد
از دفتر امکلاسیکو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ۱۳:۳۷ شماره ثبت ۱۱۳۲۶۲
بازدید : ۱۸۴ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر علی اکبر مجدراد
آخرین اشعار ناب علی اکبر مجدراد
|
بوی پاییز میاد؛
صد دانهی خونریز
شده که نسخه درمانِ تو پاییز شود؟
زرد و نارنجی و قرمز به تو تجویز شود؟
سیب بر روی لبت میرسد امّا دانی...
قرصِ درمان تو صد دانهی خونریز شود؟
بم و کرمان و دلت یزد کویری باشد...
قلبت امّا به یک آن ساکن تبریز شود؟!
دو رِ می فایِ قدمهای تو اعجاز کند...
خَش خشِ برگ نوایی طربانگیز شود؟!
پشت یک پنجره بنشینی و باران بزند...
پیکات از حال خوش آن پُرو لبریز شود؟!
تو دمی خاطرهبازی بکنی با جرو جر...
ابرو باران غمانگیز دلاویز شود؟!
بروی کافه و تنها بنشینی امّا...
عشق از راه رسد مهر دلانگیز شود؟
پایان
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادت استاد | |
|
ارادت | |
|
سلام ممنوم دوست مهربانم | |
|
ارادت برادر عزیزم | |
|
درود ممنونم | |
|
درود و سپاس خواهر عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود