مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
دوشنبه ۵ آذر
صندید شعری از آروین محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۹۷۳
بازدید : ۱۳۲ | نظرات : ۰
آخرین اشعار ناب آروین محمدی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
چقدر سرد است
چه کولاکی!
من به فدایت
لباس گرم چرا نپوشیده ای؟
این کوه بلند
گرگ دارد
در تعجبم...
چرا آمدیم؟
چرا نمیتوانیم
بلند شویم؟!
بیا عشق من
کتم را بپوش...
گرمت نشد؟
اشکالی ندارد
از پشت محکم بغلت می کنم
سرت را بگذار روی سینه ام...
گرگ هم اگر آمد...
نترس
اول پاهایم را جلویش می گیرم
سپس دستانم
اگر فهمیدی سیر نشده
تا میتوانی فرار کن...
بی حال شده ام
سرما کم کم توانم را میگیرد
اگر میتوانی...
آرام زیر لب
{من هنوز دوستت دارم} را
تکرار کن...
- بیدار شو پسر...
نگاه کن
چه برفی باریده
اتاقت چه سرد است!
[ یعنی...
هنوز دوستم دارد...؟! ]
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.