پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر زینب بویری (خزان)
آخرین اشعار ناب زینب بویری (خزان)
|
هرشب ازعشق
می میردکسی
هزارباردرشبی
می میردکسی
به رسم ادب پرسید:
حالت چگونه است؟
گفتم آخرمگرحالی هم مانده است
عاشقی دل رافقط نه...
چشم وگوش هم می برد
عاشقی عقل راتهی...
جان رابه لب هم میبرد
عاشقی دیوانگیست...
این رابی پایان...
فقط درماندگیست
برزمینت میزند
یارزمینی تابه کی...؟
این چنین بیچارگی
دیوانگیست...
زینب بویری(خزان)
|
|
نقدها و نظرات
|
دروداستادبانوی عزیز سپاسگزارم | |
|
آوای دلتان شاد | |
|
درودبراستادعزیزم الهه ی احساس گرامی  سپاسگذارم مهربانو | |
|
درودبرجناب سلیمی گرامی سپاسگذارم | |
|
درودمهربانوزینب عزیزم سپاسگذارم | |
|
درودجناب اسدی ارجمند سپاسگذارم | |
|
درودبرشما سپاسگزارم | |
|
درود سپاسگزارم | |
|
درودمهربانم سپاسگزارم بانو | |
|
درودنسترن بانوی عزیز سپاسگزارم | |
|
درودشاعربزرگوار ازوقتی که گذاشتیدمچکرم وازلطف شمابی نهایت سپاسگزارم زنده باشیدبه مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک