سه شنبه ۱۵ آبان
فرشتگان نجات شعری از صادقي(آپو)
از دفتر اجتماعي وطنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۵۲ شماره ثبت ۸۳۶۲۲
بازدید : ۴۰۱ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب صادقي(آپو)
|
فرشتگان نجات
آنـجـاکـه فـرشـتـه خـدا بـال گشاید
گر رنج رسد بـر وطنـم، دیـر نـپـاید
نازد وطنم بر شرف و نام پرستار
وان طبیب غمخوارکه دردی بزداید
گه رقص کنان چهره زغم بگشاید
گه خسته و بی خواب به بالین آید
- از هیبت و نام کرونا باک ندارد
- او را به ستیـز کرونا صلح نـشاید
-
- آرم سر تعظیم بر این غیرت و ایثار
- وان دیده بی خواب که اعجاز نماید
دریـاد بـمـانـیـد ، هـمـانـگونه که باید
تـاریــخ شـمـا را بـه صـلابـت بسرایـد
"آپو"
تقدیم به مدافعان حریم سلامت بویژه کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس با ایثار و فدا کاری و از خود گذشتگی جان برکف گرفته و شبانه روز در حال مبارزه با این دشمن مرموز هستن
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب جناب هاشمی . از توجه و محبت شما سپاسگزارم | |
|
عرض سلام و ادب جناب معینی . از توجه و لطف شما صمیمانه سپاسگزارم .پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ادب بانو بویری . از حسن توجه سرکار صمیمانه سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف فداکاری های کادر درمانی
دستمریزاد