شنبه ۳ آذر
چه خوب آمدی شعری از اردشیر زیبایی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۸۳۵۳۹
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب اردشیر زیبایی
|
دلبر من!
روزای قبل داشتن تو
سیاه تر بودن از موهای سیاهت
دنیایی که دیگر برایم رنگی نداشت
شادی هاییکه خیلی وقت بود فراموش کرده بودم
دوستانی که دیگر نبودند
دریاهاییکه دیگر آبی نبودند
باران هایی که نقره ای نبودند
دلبر من!
با آمدنت دنیایم را بهم ریختی
دیگر هیچ چیز رنگ قبل نداشت
دیگر آسمانی آبی نبود
دیگر عطرها بو نداشتند
دیگر صدای پرنده ها دلنشین نبود
دیگر آتشی گرم نبود
دیگر زمینی خاکی نبود
دلبر من!
تو آمدی و دنیا را بهم ریختی
دنیایی که خیلی وقت پیش برایم تاریک شده بود
دنیایی که هیچ امیدی نداشت
تو آمدی...
چه آمدنی بود
فرق دنیای قبل تو
با دنیای با تو
چیزی بیشتر از فرق من و تو بود
میدانی که فرق من و تو چیست؟
من تورا داشتم
ولی تو خودت را هم نداشتی
دلبر من!
با رفتنت ولی ...
|
|
نقدها و نظرات
|
حال دلمان که خوب است🌹 سپاس و درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.