پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
دیروز :
گرچه گره ای به سبزه ها ما نزدیم
اما ،
مهر ومحبت ها بهم گره خورد ه بسیار
عشق ها نیز بهم ،
و بی مهری وپلیدی ها
همراه با نحوست سیزده
کردیم بدر،
فرصتی داده کنون
تا که شاید :
گره ای باز کنیم
از
دل غم بار کسی
یا ز کار یک همنوع به مهر !
وچه سخت است
نتوانی گره از کار کسی
باز گشایی امروز !
گره گر باز شود
رخ ورخسار بهم می خندد
دل بهم می بندیم ،
وتقسیم کنیم شادی خود
با همنوع بنوعی دیگر !
بهرام معینی (داریان) ۱۴ فروردین ۹۹
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد بزرگوار 🌷🌷 ممنون از این همه لطف ومهربانی 🌷🌷 درود بر شما 🌷🌷 مستدام در پناه حق 🌷🌷 | |
|
سپاس ادیب فاضل ووارسته 🌷🌷 ممنون از نگاه زیبا یتان 🌷 در پناه حق 🌷🌷 | |
|
سپاس فراوان دوست ادیب ووارسته 🌷🌷 ممنون از برداشت زیبایتان 🌷🌷 درود فراوان در پناه حق 🌷🌷 مستدام وشادکام 🌷🌷 | |
|
سپاس جناب رافعى اديب فاضل 🌹🌹 | |
|
سپاس استاد انصارى اديب وارسته 🌹🌹 | |
|
سپاس اديب فهيم وارجمند🌹🌹 ممنون از نگاه زيبا يتان 🌹🌹🌹 | |
|
سپاس جناب جعفری ادیب فاضل 🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر دانای
ما برتو درود
ای یار ما دلدار ما
شمع وجود