يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر سیدجلال عرفانیان
آخرین اشعار ناب سیدجلال عرفانیان
|
.
🚑پزشک وپرستارباوجدان درودبه شرفت.
" کرونا "
چه کرده با دل عالم کرونا
خودش کم کم شده آدم کرونا
همان آدم که غرق درسیاهیست
به قتل همنوعش چون کروناییسست
همان انسان که با زر کرده تزویر
فقط پولدارها شب میشوندسیر
زکرونا چه اندک ها بمیرند
ولی از فقر ، کودکها بمیرند
ز قتل کرونا عالم چه غوغاست
ولی کودک کشی بابمب زیباست؟
کرونا قاتل وحشی کجایی؟
چقدر کم کشته ای بی ادعایی
تو شاگرد تنبل هرصهیونیستی
زقتل عام انسان، هیچ، نیستی
کرونا کوچکی در کشتن ما
جنایت بوده درصبرا، شتیلا
کرونا کشتگان توصعودیست
تمام قتلها پشتش سعودیست
کرونا چاره اش باشدنظافت
بلا هم بادعا کم کرده زحمت
ز ترس کرونا تقوای بهداشت
خداتقوا بده درشام وهرچاشت
بشوری دست و رو باآب وصابون
درون را شستشو از هرچه افیون
کرونای برون ، کوتاهست آرام
کرونای درون صدچاه وصددام
درون بنگر گنه همچون کروناست
اگرتائب شوی پاکی، چودریاست
اگر ماه رجب صوم و صلاتی
ازاین ویروس هست راه نجاتی
شفا باشد بدست حق تعالی
هوالشافی بگو رفع است کرونا
شعراز:#سید_جلال_عرفانیان
#پزشک #پرستار #کوید۱۹ #کورنا #کورنا_ویروس #اورژانس #پزشک_با_وجدان #پرستار_فداکار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود استاد اسماعیلی ممنونم برقرارباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و صد آفرین
به کادر درمانی این سرزمین
بسیار زیبا و بجا بود