شنبه ۳ آذر
تولد کربلائیان شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۰۳:۱۱ شماره ثبت ۸۳۳۸۲
بازدید : ۳۴۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
تولدِ کربلائیان
چقدرجالب ست
تاریخِ سلسله وارِ زادروزِ رئوس کربلائیان
روز تولدِ پدر، عمو، پسر
سه رئوسِ مثلث گونِ ماورائیان
یکی ،
آغازگرِ عشق ،
حتی درمیان یک هیچستان کویرِ بی ایمانی
کویری چون دوزخ ،
تفتیده وسوزان و داغ
یکی ،
اسوه ی وفاداری به عشق
حتی عطشان ، درمیانِ سیل آب
یکی ،
اسوه ی بیداریِ عشق
ادامه دهنده ی عاشورا
بیدارگرِ عالَمی ،
که پرسه میزد ،
میانِ سیلِ خواب
" اعیاد شعبانیه مبارکباد "
بهمن بیدقی 99/1/10
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار ممنونم از مهر ومحبت و صفای شما سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.