جمعه ۲ آذر
طنز شعری از علی حاجی حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۸۳۳۱۳
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب علی حاجی حسینی
|
دیشب من و قلب بی قرارم د
دیشب من و قلب بی قرارم
دیدم که به بنز نو سوارم
بیدار شدم و تازه دیدم
بر مرکب خر نشسته بارم
در خواب شبیه شاه بودم
صد حیف که اشتباه بودم
بر تخت نشسته بودم انگار
در خواب شب سیاه بودم
بر سفره کباب بود و ماهی
جز خوردن کبک نبود راهی
دنیا همه بر مراد بود و
هر نقطه بد چو اشتباهی
در خواب نبود هیچ دردی
قلبم نچشیده بود سردی
از درد گرانی بی خبر بود
ای خواب ببین به من چه کردی
بیدار شدم چه درد سختی
دیدم که کباب و قیمه رفتی
دیدم که مصیبت است جاری
بدبخت شده رژیم نفتی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام درود برشما..سپاس گزارم 🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این نکته چرا شد اشتباهی
درخواب (چو قرص ماه ) بودم
به نظرم بهتر از (شب سیاه) بودن با قرینه شاه و تخت همخوانی دارد.
سلام
طنزی تلخ ولی زیباو هنرپرور بود