پنجشنبه ۸ آذر
افسوسنون شعری از ابراهیم آروین
از دفتر زباندل نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ ۰۶:۲۶ شماره ثبت ۸۳۱۲۸
بازدید : ۵۱۳ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم آروین
|
دهان را مهر کنیم از هر سخن چون
که بعد از سال صد می روی دندون
نشو با هر کسی هم صحبتی چون
کهروزی میخوری افسوس از نون
آروینفروردین۹۹
|
|
نقدها و نظرات
|
دروداستاداستکی عزیز
ممنونوسپاس
ماناباشید | |
|
درودهابزرگوار
ممنونازهمراهیتان
ماناباشید | |
|
دروداستادارجمند
ممنونازهمراهی ودلگرمیهایتون
ماناباشید به مهر | |
|
دروددوستارجمند سپاس ماناباشید | |
|
درودسپاسماناباشیدارجمند | |
|
درودسپاسماناباشیدارجمند | |
|
سپاسارجمند
ماناباشید | |
|
درودبربانویادیب
ممنونازنگاه زیبایتان
ماناباشید | |
|
درود استاد ارجمند
سپاسازنگاهپرمهرتان
ماناباشید | |
|
سلام ودرود
سپاس ازنگاهزیبایتان
ماناباشید | |
|
درود
سپاساستادارجمند | |
|
دروداستادعزیزممنونازنگاهتانماناباشیدبهمهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.