جمعه ۲ آذر
تولد شعری از محمدصدوقی
از دفتر مثلا شعر نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ۰۱:۵۵ شماره ثبت ۸۳۰۱۲
بازدید : ۵۱۲ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب محمدصدوقی
|
کنار سفره ی هف(ت)سین
نشستم جای تو خالی ست
بهارم اینــــــــــجوری باشه
بگو فردا چه احوالـی ست
بــــدون تو ســـــر ســــفره
ســـکوتت هشــتمین سیـنِ
ســــلام بـــی جـواب مـــن
چه قد(ر)تلخه چه سنگینه
نه سیب خنــدت اینجا بود
نــــه اون اخم ســـماق الود
مــــیون تُـــنگ ،یــک ماهی
که حـــالش مـــثل حالم بود
بیـــــا وســــبز شــــو حالا
جـــــلو چـــشمای بی نورم
بـه امشب که امیدی نیست
بــه این تــــنهایی مجبورم
بــــــیا با خنده هات بشکن
سکـــوت سرد خونه ام رو
کنـــــار سفره هــــف سین
بگـــــیر بـــازم بهونه ام رو
#محمدصدوقی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی سال نو مبارک | |
|
سپاس بانو | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری | |
|
سپاسگزارم جناب رضاپور | |
|
سپاسگزارم جناب نساجی | |
|
سپاسگزارم جناب اسماعیلی | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری | |
|
سپاسگزارم جناب زارع لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
سال نو مبارک