يکشنبه ۴ آذر
برای نفسهات شعری از سیدجلال عرفانیان
از دفتر عبادت نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۰۳ شماره ثبت ۸۳۰۰۱
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر سیدجلال عرفانیان
آخرین اشعار ناب سیدجلال عرفانیان
|
نفس میکشم من ، برای نفسهات
بزارباتوباشم، توی باغ چشمهات
طپشهای قلبم، دیگه جون نداره
چه کردی توبامن، داره کم میاره
نکن ترک آغوش، به حرفام بده گوش
ببین رفتم ازهوش، بگوعشق من کوش
پاهام نا نداره، قدم چون کمانه
دوصدلعن برعشق،غمم بی امانه
یه شب بی تو بودن ، میبینی چه سخته
پرازغصه ام من، سیاهیه بخته
توی قاب عکسم ،توهستی کنارم
بغل کردمش من ، دارم اشک میبارم
خداروقسم خورد، که میره می یادش
ولی رفت نیومد، منو برد زیادش
الهی نباشم ، اگه اون نباشه
با اینکه میدونم، اونم ازخداشه
شاعر: سیدجلال عرفانیان(فریاد)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.