يکشنبه ۴ آذر
خداگفت: محمد(ص) شعری از سیدجلال عرفانیان
از دفتر عبادت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۵۱ شماره ثبت ۸۲۹۵۶
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سیدجلال عرفانیان
آخرین اشعار ناب سیدجلال عرفانیان
|
(به حراء بود، خداگفت محمد(ص))
همه ارض وسماء ، جلوه احمد
به حراء بود ، خدا گفت محمد
تو بخوان ، آیه قرآن
که شوی اسوه ایمان
که ببینندهمه ی جن وملک کیست مسلمان
تومسلمان شده ی دست خدایی
تو سنایی و سمایی و صفایی
تو به معراج خدا قرب تمامی
تو کلامی و همامی و امامی
شده مبعوث پیمبر
مطلع ساقی کوثر
که شنیدست وبدیدست علی ، لایتناهی
که وحی آمد و احمد شده است نورالهی
ز پس مبعث خود نور دو دیده
به در خانه شد و دید ، خدیجه
همه ی اهل حرم گشته مسلمان
پرایمان پررحمان همه اش نور و ،درخشان
همه تابان ، همه ریحان ، همه خواهان
و شنیدند همه ، ناله شیطان
و پیمبر به رکوع است وسجودست
قیامست و قعودست
و عابد و عبودست
و او خار به چشمان یهودست
پر بخشش پر جودست
به در، عرش خدا، رو به صعودست
نه جهودست ، نه جمودست
وختم همه ی راه الی الله، پرسودست
ولی هست سوالم که چراخانه دختش پردودست؟
وچرا صورت زهرا کبودست؟
وجواب این شده که کارحسودست
و این ممتدد آل سعودست
بیا منجی ما مهدی موعود
جهان گشته پرازظلم و همه دود
کمی لوط ، کمی عاد ، بقیه همه از جلوه ثمود
فقط زود ، فقط زود، فقط زود،بیامهدی موعود
شعراز:#سید_جلال_عرفانیان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید مبعث مبارک