شنبه ۳ آذر
پناه شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۴۲ شماره ثبت ۸۲۵۱۸
بازدید : ۴۸۵ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
روزی میان رفتن و ماندن در این شهر...
در آغوش تو بودم ناز کردم...
با یک پرِ زخمی انگار...
به سمت و سوی تو پرواز کردم....
به کنج غربتی افتاده بودم...
به دست خود بلندم کردی از خاک...
همه گفتند که من بالی ندارم...
تو گفتی پر زنم٬ در آبیِ پاک....
تو قلبت آسمانی و خداییست...
علارغم سکوتت٬ مهربانی....
کنار بی پناهی های من هم...
برای غربتم یک آشیانی......
الهی ناز من٬ پاینده باشی...
نبینم غصه ات تا زنده باشی....
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بیکران از همراهی همیشگی شما... | |
|
سپاس از شما ماه بانوی عزیز | |
|
سپاس بانوی نازنینم... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود