يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر روح انگیز امیدی فرح
آخرین اشعار ناب روح انگیز امیدی فرح
|
سالها بوده ایم
مسکین و مستمند
حالا ترفیع درجه پیدا کرده ایم
شده ایم بیمار کُرونایی
خانه نشینِ
منتظر به زنگ ترخیص
از زندگی پر از نیرنگ .
نه سعادت قرنطینه یی بودن
نداشتیم هنوز
که بشویم میهمان ِ
گسترده ی این زمین .
نشسته یم بر سفره تنگمان
می خوریم خون جگرمان
و می میریم به همین راحتی
در اسرع وقت .
و راحت می شویم از داغ مستحقی.
حقمان همین است .
ما مستمند و مسکین و فقیریم .
میمیریم در خانه خودمان
دست بر سفره ی خودمان
ما بیمار کُرونایی این زمنیم .
سعادتی ست بر سفره ی خود مستمند و فقیریم و
وحالا نشسته ایم بر سفره تنگ خود به تب بیماری کُرونایی
روح انگیز ( فرح ) امیدی - شیراز
1398/12/21
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجا