جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
آخرین اشعار ناب محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
|
ماهِ من برکه چرا از تو خبـر می گیرد
اهوےِ دشت دلم را چه خطـر می گیرد
مثلِ نوکِ سَر پَرگار ، کہ چرخش دارد
جانِ ما دایره و قصدِ وتـــر می گیرد
رخ نمایان نکن و ایه یِ هر چشم نشــو
ان یکادی بنویس،چشم و نظـر می گیرد
سرد کن شعله یِ سینه، بِکَش این پرده ی روح
همـه جانم شده مدهوش و شرر می گیـرد
مـاهِ مـن بِرکه چـرا از تو خبـر می گیـرد
ترسی افتاده به جانم و حــذر می گیرد
محمد جانی نژاد ۹۸/۱۲/۱۸
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب دورد فراوان تشکر مانا باشید🌺🌺 | |
|
سلام عرض ادب بانوی گرامی ،تشکر از رهنمون ،زیبا نظاره شد ، زیبا به چشم امد | |
|
سلام و عرض درود وافر نه زیبایی لطف شما 🌾🌹🌹 | |
|
سلام عرض درود تشکر، شادی به کامتان باد | |
|
سلام و عرض درود وافر زیبایی به کامتان باد تشکر | |
|
سلام عرض ادب سپاسمندم زیبایی سروده هر روز شبتان باد مانا باشید به مهر 🌹🌹🌹 | |
|
سلام عرض ارادت استاد حضرت عالی هستید ما درس پس می دهیم ،تشکر از این غزل زیبا
| |
|
سلام عرض ادب ارادتمندم تشکر از معیت بزرگوار | |
|
سلام عرض ادب مانا باشید تشکر | |
|
سلام و عرض احترام تشکر از معیت مهربانانه سپاس از حضور | |
|
سلام و ادب شما استادید ما کوچک شماییم | |
|
سلام و ادب تشکر زیبا دیده شد | |
|
سلام و ادب تشکر همچنین شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد