پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
آخرین اشعار ناب محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
|
من درختی پیرم و،سهم تبرها می شوم
وارثِ لبخندِ تلخِ رهگــذرها می شوم
سایه بانم عشق ،اما، کوله بارم پُر زِغم
می روم ،مانندِ مفقودالاثرها می شوم
باغبانی ڪه نهالِ ما در این وادی نهاد
گفته با ما عاقبت،سهمِ خطرها می شوم
می رسد یک روزِ بارانی،که تیغـی ناشناس
می شود پایانِ من،سهــمِ خبرها می شوم
نوشته شده 99/05/19
چه زود دور می شود
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب بزگوار تشکر دلگرمی | |
|
سلام و عرض ادب واحترام بزگوار تشکر از دلگرمی | |
|
سلام ادب بانوی گرامی تشکر | |
|
سلام و ادب و احترام تشکر استاد گرامی در پناه خدا | |
|
سلام و عرض ادب و احترام بزگوار سپاسمندم حق یارتان | |
|
سلام و عرض ادب شادی بکامت | |
|
سلام و درود زیبا دیده شد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود