شنبه ۳ آذر
زنانگی شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ شماره ثبت ۸۲۳۴۳
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
☘☘"زنانگی"....
بعدِ سالها زمانش رسید.....
روزِ رفتنت رسید....
می رَوی به سویِ خانه ات....
و من از خودم سوال میکنم.....
واقعا زمانش رسید؟؟....
یا مرور می کنم....
خاطراتِ با تو بودنم....
خاطراتِ تلخِ روزگار.....
خاطراتِ تو که می شود برایِ من، یادگار.....
و باز، از خودم سوال می کنم....
از کجا؟؟....
آن پرنده آمد و توویِ قلبِ من لانه کرد....
او که پر می زند، می رَوَد به سویِ خانه ی دیگری....
هیچ از خودش سوال کرده است....
تکلیف لانه اش، توویِ قلبِ من چه می شود؟؟.....
گرچه از یادِ من نمی رَوَد تلخیِ روزهایِ سخت....
تلخیِ لحظه هایی که قرعه میزند به نامِ این زنِ شوربخت....
گرچه از تو و زمانه هم، دلم گرفته است...
ولی باز هم کنارِ من بمان...
گرچه می روی فقط بدان....
رفتنت مرا از خودت راندن است...
حضور تو!! نبودنش برایِ من...
کنار آمدن....
مثل لحظه هایِ سختِ جان کَندَن است...
گر چه می رَوی فقط بدان....
تا ابد....
لانه ات....
توویِ قلبِ من خالیَ است.....
هر کجا رَوی....
باز هم گُذارِ تو....
به سمت و سویِ این حوالیَ است....☘☘
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گران مهر | |
|
سپاس برادر سراسر شعرم... | |
|
سپاس برادر شاعرم | |
|
سپاس برادر زرقان... | |
|
سپاس برادر زرقلم | |
|
درود ماه بانوی زرنگار... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان مبارک