جمعه ۲ آذر
آمدیم از نو بسازیم ( ۹۸ ) شعری از علی قاسمیان ( باغبان )
از دفتر شیارم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۸۲۳۳۳
بازدید : ۴۵۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
لحظه ی تحویل سال نو سیلابی رسید
اولش را سال نو اینجوری نقاشی کشید
خانه ها را برد تا عید و فراموشش کنیم
فکری واسه سال نو ، روزایِ خاموشش کنیم
آمدیم از نو بسازیم خانه ها را ، زلزله
شد شروع ماجرای تازه ای که مشکله
آمدیم از نو بسازیم جانمان آتش گرفت
در هوای پاک تهران پیرزن قلبش گرفت
آمدیم از نو بسازیم آسمان آبی نبود
آسمان شب شبیه قبل مهتابی نبود
آمدیم از نو بسازیم یاد آن دوران رَوَد
تازه فهمیدم مجازی ها فیلتر می شود
آمدیم از نو بسازیم واسه ی فصل بهار
مشکلی تازه برای آخرش آمد به کار
حالمان بد بود ، امسال پیش ما مردود شد
آمدیم از نو بسازیم دست ها مسدود شد
|
نقدها و نظرات
|
درود واقعا حالمان امسال خوب نبود بد بیاری پشت هم ... به امید روزای خوب 🌹 | |
|
به امید روزای روشن همچنین🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود