يکشنبه ۲۷ آبان
صبح صادق شعری از سید فتح اله هاشمی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۳۴ شماره ثبت ۸۲۲۹۵
بازدید : ۱۴۳۷ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر سید فتح اله هاشمی
آخرین اشعار ناب سید فتح اله هاشمی
|
در سحرگاه شب آدینه
خبری می پیچد
خبری تلخ و پر از سوز و گداز
خبری دل آزار
خبر از کشته ی صد پاره تن است
که به تاریکی شب
پی بیداری بود
مردی از جنس بلور
ساده چون آیینه
گام هایش محکم
بی خش و بی کینه
یادگاری از رنج
رنج یک تحمیلی
که به دنباله ی رزم
پی دیدار شقایق ها بود
گریه اش حاکی از آن بود که جا مانده ی تن هاست ولی
بود دنیا به وجودش محتاج
که به سفاک ترین نوع بشر
سیلی سخت زند
که رهاند از رنج
مردم غرقه ی در فتنه ی آمریکا را
که به همدستی همرزمانش
عوض ناامنی
صلح ایجاد کند
که بیارد با عشق
باز آرامش را
باز امنیت و آسایش را
لیک امنیت و آسایش را
دشمنش چشم نداشت
در پی فتنه گری های مدام
فتنه ای دیگر داشت
فتنه اش کشتن قاسم ها بود
تا جهان بار دگر
تحت استثمارش
تیره و تار شود
صبح صادق اما
در جهان جلوه گر است
پرچم قاسم ها روی دستی دگر است.
پانزدهم دی ۱۳۹۸ .تقدیم به روح بلند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما جناب استکی عزیز.لطف دارید استاد.پاینده باشید | |
|
سلام و درود بیکران بر شما جناب کریمیان.سپاس از لطف شما.پاینده باشید | |
|
سلام و درود فراوان بر شما استاد عزیز از دیار مزینان.عید شما هم مبارک.سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بیکران بر شما استاد مسعود عزیز. خیلی لطف دارید. سپاسگزارم. | |
|
خیلی ممنون و متشکرم جناب نوری عزیز.سپاسگزارم. پاینده و پیروز باشید. | |
|
سلام. خیلی ممنون و سپاسگزارم جناب بنایی عزیز. حق یارتان باشد ان شاءالله | |
|
سلام و درود بیکران بر شما جناب رفیعی راد.سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف شهیدسردار سرافراز لشگر اسلام