يکشنبه ۲۷ آبان
شهر ماتم زده است شعری از سید فتح اله هاشمی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۲۶ شماره ثبت ۹۲۸۹۵
بازدید : ۳۳۲ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سید فتح اله هاشمی
آخرین اشعار ناب سید فتح اله هاشمی
|
شهر ماتم زده است
آسمان غم بار است
مرد میدان نبرد
گوییا بیمار است
کودکی شیر به دست
تکیه ی دیوار است
و طبیبش انگار
غرق در افکار است
زهر شمشیر گمانم کاریست
که علی منتطر دیدار است
من به قربان تو مولی برخیز
نیمه ی شب به مناجات تو عادت دارد
ماه هر شب به نمازت سر تعظیم فرو می آرد
یا علی جان برخیز
چاه با اشک تو را می خواند
و یتیمان با بغض
چشم در راه تو را می خواهند
کوچه پس کوچه ی شهر
انتظار قدمت مانده هنوز
چشم بگشا برخیز
چه کسی می داند
که بدون تو چه ها در پیش است
فتنه ها بسیار است
شب پر از تاریکیست
شهر دریای سکوت
ماه با بغض بسی کم نور است
و دگر هیچ کسی
صوت قرآن علی را نشنید
|
|
نقدها و نظرات
|
⚘صل الله علی حیدر کرار ابن ابیطالب علی المرتضی فی کل دقایق و اللحظات⚘
| |
|
سلام و درود فراوان بر شما استاد استکی عزیز خیلی ممنونم از شما لطف دارید | |
|
سلام و درود بیکران بر شما سرکاار خانم حسین زاده خیلی ممنونم از شما لطف دارید | |
|
⚘صل الله علی حیدر کرار ابن ابیطالب علی المرتضی فی کل دقایق و اللحظات⚘ | |
|
سلام و درود فراوان جناب ابراهیمیان خیلی ممنونم از شما | |
|
سلام و درود بیکران جناب انصاری عزیز لطف دارید.خیلی ممنونم | |
|
سلام و درود فراوان بر شما سرکار خانم آهنگران بسیار ممنونم لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
در وصف ملای متقیان حضرت علی علیه السلام