يکشنبه ۲۷ آبان
به علی.. شعری از رضا عزیزی (رهگذر)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۲۱ شماره ثبت ۸۲۲۸۹
بازدید : ۲۸۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر رضا عزیزی (رهگذر)
آخرین اشعار ناب رضا عزیزی (رهگذر)
|
یا علی را صدو ده بار بگو
چُ گره خورده به هر کار بگو
به علیٍ به علیٍ به علی
همه دم، حیدر کرار بگو
چو گرفتس، شفا هرکه از او
برو تو بر سر بیمار بگو
****
نه !نه ، ! بخدا بردن نام علی بهر شفا
بر سر بیمار کم است
نام او مرده کند زنده، به اذن ازلی
به همان گونه که گفتست مسیح
بر سر نعش ِکسی ،
زیر لب هی ، به علیٍ به علیٍ به علی
نام او چون بشکافد دل دریا به دمی
به همان گونه که گفتست کلیم...
زده او تکه ی چوبی ، وَ عصایی ب زمین
زیر لب گفته ولی، به علیٍ به علیٍ به علی
دل کعبه چو دریدست ، دلش را به هواش
وَ همان سنگ شکافیده و هی گفته دمادم
به علیٍ به علیٍ به علی ...
#ر_ع
#رهگذر
|
نقدها و نظرات
|
درودهاااا میلاد حضرت علی بر شما مبارک باد | |
|
درودهاااا میلاد حضرت علی بر شما مبارک باد | |
|
درودهاااا میلاد حضرت علی بر شما مبارک باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت مولایمان مبارک