يکشنبه ۲۷ آبان
غصه شعری از مازیاررئوفی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱ شماره ثبت ۸۱۹۱۹
بازدید : ۵۷۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مازیاررئوفی
|
دروغ آفت عشقمون بود
یه غریبه بینمون بود
جدایمون تویی غروب بود
چه غروب غمگینی بود
ببین که از دوری تو چجور دارم اشک میریزم
اهای بی معرفت فقط ببین چجور دارم اشک میریزم
دارم تموم میشم دارم دق میکنم دارم حروم میشم
دارم از دوری تو یه مرد دیونه میشم
تو تنهایام یه تیکه از سنگ میشم
از لحظه لحظه ها فرار میکنم هر لحظه تورو صدا میکنم
کسی فکرشم نمیکرد منو تو از هم جدا شیم
با هم مثل غریبا ها شیم
همیشه دو چیز سخته همیشه دو چیز میمونه ذوق اولین دیدار بغض آخرین دیدار
برو عشقم خدانگهدار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.